Töötoad, elamusõpe ja oma mängu loomine

Õppimine läbi mängu, loovuse ja tehnoloogia

Seiklus Kuubis ühendab mängulise lähenemise õppimise, loovuse ja meeskonnatööga. Meie hariduslikud lahendused hõlmavad loovaid töötubasid, nutimängude disaini koolidele ja elamusõpet Tartu ja Lõuna-Eesti piirkonnas. Uued oskused, tugevamad sidemed ja tähenduslikumad kogemused – just seda me loome.

Praktiline ja lõbus

Loovad töötoad igale vanusele

Praktilised tegevused käsitöö, disaini ja loomingulise eneseväljenduse kaudu

  • Silikoonvormide täitmine – loo omanäolisi võtmehoidjaid, magneteid või pisiesemeid, lisades värvi, sädelust ja detaile
  • Kandikute ja lõikelaudade katmine – anna uus elu vanadele esemetele, luues efektseid sisustuselemente epoksiidist
Loovad töötoad igale vanusele

Seiklus sinu kätes

Kujunda ise oma mäng

Meie protsess toetab sind mängu loomisel algusest lõpuni – planeerimisest ja kujundusest kuni prototüüpimise ja katsetamiseni. „Loo oma mäng“ muudab sinu idee reaalseks seikluseks.

Erilahendused

Unikaalne seiklus igaks sündmuseks – olgu see hariduslik või meelelahutuslik

Käed-külge lähenemine

Ise mängu luues arendad praktilisi oskusi läbi lõbusa tegevuse ja meeskonnatöö

Kujunda ise oma mäng

Töötubades osalejate kogemused

Epoksiiditöötuba oli täpselt see, mida meie tiim vajas. Kõik said käed külge panna, õppida midagi uut ja samal ajal nautida loovprotsessi.
Avatar

Liis

väikeettevõtja Tartust

Valisime tüdrukutega huulepalsami töötoa, ja see osutus hoopis toredamaks elamuseks, kui oskasime arvata. Ideaalne vaba aja tegevus peredele!
Avatar

Tauri

pereisa

Elamusõpe, kus iga õpilane saab looja rolli

Mänguline õppimine, mis päriselt töötab

Seiklus Kuubis elamusõppe lahendused muudavad koolipäeva meeldejäävaks. Me ei paku lihtsalt tegevust – me pakume õppeprotsessi, mis kaasab, arendab ja liidab. Loquiz platvormil loodud mängud seovad ained nagu informaatika, inglise keel ja loodusõpetus tõeliste tegevustega. Olgu tegemist meeskonnatöö mängu, nutiseikluse või päris oma mängu loomisega – iga osaleja tunneb end olulise ja motiveerituna.

Õpilasest saab mängudisainer

Õpilasest saab mängudisainer

Meie programmides ei mängita ainult – õpitakse ka looma. Õpilased disainivad oma nutimänge, kirjutavad küsimused ja testivad neid klassikaaslaste peal.

Õpetaja ei jää üksi

Õpetaja ei jää üksi

Pakume põhjalikke juhendmaterjale, tuge ja koolitust, et õpetajad saaksid elamusõppe osa integreerida oma õppekavasse võimalikult lihtsal ja tõhusal viisil.