Oma nutimängu loomine ja elamusõpe koolidele
Õppimine läbi mängu, loovuse ja tehnoloogia
Seiklus Kuubis ühendab mängulise lähenemise õppimise ja koostööga. Õpilased saavad ise kujundada hübriidseid nutimänge Loquiz platvormil, katsetada ideid klassikaaslastega ja avastada uusi viise teadmiste omandamiseks. Elamusõpe arendab loovust, kriitilist mõtlemist ja meeskonnatöö oskusi.

Õpilasest saab mängudisainer
Oma nutimängu loomine õpilaste poolt
Õpilased loovad ise seiklusmänge – alates ideest ja ülesannete koostamisest kuni testimiseni klassikaaslastega. See protsess arendab projektijuhtimist, loovust ja enesekindlust.
Ainete lõiming liikumisega – loodusmatkad ja keeleõpe nutiseadmete toel.
Elamusõpe jagab rollid ja loob motivatsiooni, tuues esile ka vaiksemad õpilased.
Tehnoloogia on tööriist, mis muudab õppimise mänguliseks ja praktiliseks.
Meie mängud arendavad loovust, enesekindlust ja tiimitööd.

Loquiz platvorm ja aineõppe lõimimine
Mänguline õppimine, mis päriselt töötab
Elamusõpe ei piirdu ühe aine või ruumiga. Õpilased loovad mänge, mis seovad inglise keele, informaatika, loodusõpetuse ja eesti keele praktiliste tegevustega. Iga osaleja saab looja rolli – see tugevdab õpioskusi ja koostööd.

Koos Loojad – mängudisain grupitööna
Väikestes tiimides arendavad õpilased oma loo, küsimused ja ülesanded, õppides samal ajal projektijuhtimist ja rollijaotust.

Vaikne võimekus – liidrid astuvad esile
Loov- ja seiklusmängud annavad võimaluse särada ka neile, kes muidu klassis tahaplaanile jäävad.
Inglise keelest loodusõpetuseni
Mänguline õpe kõikidele õppeainetele
Elamusõpe võimaldab lõimida mistahes õppeaine praktiliste ülesannetega. Õpilased õpivad teadmisi rakendama, mitte ainult kordama.
Õpilased väljendavad end loominguliselt ja katsetavad uusi ideid turvalises õpikeskkonnas.
Mänguline formaat suurendab motivatsiooni ja seotust, muutes õppepäeva meeldejäävaks.

Päriselt toimiv kogemus
“Õpilased olid üllatavalt motiveeritud. Isegi need, kes muidu tunnevad huvi vähem, said mängu loomisel aktiivselt kaasa rääkida.”

Tiina
Kooliõpetaja Mellistest
“Kõige ägedam oli see, et me saime ise oma ideed mänguks teha ja seda klassikaaslaste peal katsetada. Tundus nagu päris startupiprojekt!”

Karl
7. klassi õpilane
Seiklus algab siit
Võta meiega ühendust Seiklus Kuubis ootab sind
Kirjuta meile oma idee või küsi pakkumist – aitame sul luua seikluse, mis sobib just sinu seltskonnale. Ütle meile, kas plaanid firmapäeva, kooli üritust või loovat töötuba – ja leiame koos lahenduse.