Oma nutimängu loomine ja elamusõpe koolidele

Õppimine läbi mängu, loovuse ja tehnoloogia

Seiklus Kuubis ühendab mängulise lähenemise õppimise ja koostööga. Õpilased saavad ise kujundada hübriidseid nutimänge Loquiz platvormil, katsetada ideid klassikaaslastega ja avastada uusi viise teadmiste omandamiseks. Elamusõpe arendab loovust, kriitilist mõtlemist ja meeskonnatöö oskusi.

Õpilasest saab mängudisainer

Oma nutimängu loomine õpilaste poolt

Õpilased loovad ise seiklusmänge – alates ideest ja ülesannete koostamisest kuni testimiseni klassikaaslastega. See protsess arendab projektijuhtimist, loovust ja enesekindlust.

Loodus kui klassiruum

Ainete lõiming liikumisega – loodusmatkad ja keeleõpe nutiseadmete toel.

Koostöö ja loovus klassis

Elamusõpe jagab rollid ja loob motivatsiooni, tuues esile ka vaiksemad õpilased.

Nutiseadmed kui digikasvatus

Tehnoloogia on tööriist, mis muudab õppimise mänguliseks ja praktiliseks.

Projektipõhine õpe

Meie mängud arendavad loovust, enesekindlust ja tiimitööd.

Oma nutimängu loomine õpilaste poolt

Loquiz platvorm ja aineõppe lõimimine

Mänguline õppimine, mis päriselt töötab

Elamusõpe ei piirdu ühe aine või ruumiga. Õpilased loovad mänge, mis seovad inglise keele, informaatika, loodusõpetuse ja eesti keele praktiliste tegevustega. Iga osaleja saab looja rolli – see tugevdab õpioskusi ja koostööd.

Koos Loojad – mängudisain grupitööna

Koos Loojad – mängudisain grupitööna

Väikestes tiimides arendavad õpilased oma loo, küsimused ja ülesanded, õppides samal ajal projektijuhtimist ja rollijaotust.

Vaikne võimekus – liidrid astuvad esile

Vaikne võimekus – liidrid astuvad esile

Loov- ja seiklusmängud annavad võimaluse särada ka neile, kes muidu klassis tahaplaanile jäävad.

Inglise keelest loodusõpetuseni

Mänguline õpe kõikidele õppeainetele

Elamusõpe võimaldab lõimida mistahes õppeaine praktiliste ülesannetega. Õpilased õpivad teadmisi rakendama, mitte ainult kordama.

Loovõpe

Õpilased väljendavad end loominguliselt ja katsetavad uusi ideid turvalises õpikeskkonnas.

Kaasahaaravus

Mänguline formaat suurendab motivatsiooni ja seotust, muutes õppepäeva meeldejäävaks.

Mänguline õpe kõikidele õppeainetele

Päriselt toimiv kogemus

Õpilased olid üllatavalt motiveeritud. Isegi need, kes muidu tunnevad huvi vähem, said mängu loomisel aktiivselt kaasa rääkida.
Avatar

Tiina

Kooliõpetaja Mellistest

Kõige ägedam oli see, et me saime ise oma ideed mänguks teha ja seda klassikaaslaste peal katsetada. Tundus nagu päris startupiprojekt!
Avatar

Karl

7. klassi õpilane

Seiklus algab siit

Võta meiega ühendust Seiklus Kuubis ootab sind

Kirjuta meile oma idee või küsi pakkumist – aitame sul luua seikluse, mis sobib just sinu seltskonnale. Ütle meile, kas plaanid firmapäeva, kooli üritust või loovat töötuba – ja leiame koos lahenduse.

Seal kus on meie kallid kliendid!